2014. március 16., vasárnap

Rácos csirke

Azt hiszem az erdeti recept az rácos hal.De mi a halat inkább csak halászléban szeretjük.Ott is inkább csak a lét.
A csirés változat viszont elég gyakran van.de lehet csinálni bármilyen húsból.

csirke comb.vörös hagyma.paradicsom.paprika.krumpli.tejföl.só.bors.

mennyiséget nem írok.az minden konyhában változó.

A krumplit.meghámoztam karikára vágtam.a vörös hagymát szintén karikára.
krumplit a tepsi aljára tettem.amit előtte ki kentem olajjal.rá szórtam a vörös hagymát.meg sóztam.
majd a karikára vágott paradicsomot.és a paprikát.most kaliforniai volt itthon jó nagy darab.
majd a csirke combokat.a bőrüket be vágtam.sóztam borsoztam.A végén tejföllel meglocsoltam.
Alufóliával le takartam.előmelegített sütőben olyan j ó másfél órát sült.majd le vettem a fóliát .addig volt bent mig nem lett szép színe.
Én úgy szeretem ha  a lé amit ereszt szépen eltűnik.ezt nem tudom hogy fogalmazzam meg :)na én addig szoktam még bent hagyni.

Még sütés ellőtt tejföl nélkül


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails