2014. március 23., vasárnap

Medvehagymás juhtúrós csiga




Most a tésztából dupla adag készült.Mivel a kisasszony ki jeltette hogy neki ugyan nem kell a medvehagyma.
Hát kérem ahhoz képest hogy nem kért.még melegen be vágott belőle kettőt.
A medvehagymát a piacon vettem.Került belőle  a fagyasztóba is.Abból majd tészta lesz.

80 dkg liszt.
2 dl olaj
2 tojás
.5 dkg élesztő
4  dl tej
2 kávés kanál só

6 evőkanál tejföl
10 dkg juhtúró
egy csomag medvehagyma.kb 7-8 szál
a tejfölös keverék felébe tettem csak medvehagymát
a tészta hozzávalóit bele pakoltam a kenyérsütőbe.hogy dolgozza össze.legalább is azt hittem .hogy dolgozni fog.de sajna megint meg adta magát pfffffff.
így ki vettem bele tettem egy kelesztő tálba és a robot géppel dolgoztam ki. :)
lehet kér majd még egy kis tejet ez a liszttől függ.
Ezt a tésztát szoktam csinálni mostanában a csigákhoz.de fél adagot.

Mikor duplájára kelt.akkor elfeleztem a tésztát.
Az egyiket ki nyújtottam.meg kentem a medvehagymás kencével.feltekertem kb olyan 2cm darabokra vágtam.a tepsiben még egy kicsit hagytam kelni. Megkentem felvert tojással.
majd ment az előmelegített sütőbe.még szép piros lett.

A tészta másik felét is megcsináltam.ő addig kelt a tepsiben még a másik sült.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails