2013. szeptember 8., vasárnap

Szőlős pulyka tokány tésztával

Egy étel amiben benne van minden.Hús.gyümölcs tészta.kell ennél több???
Nem hiszem.Tészta helyett nagyon finom rizzsel is.
Én most ki csontozott pulyka combból csináltam.azzal is jó nem muszáj hozzá a melle .

pulyka hús.tejszín.szőlő.hagyma.só.bors.mustár.
tészta.vaj

a húst csíkokra vágtam.a hagymát apróra .olajon meg pároltam a hagymát majd hozzá tettem a húst.
és hagytam majdnem le sülni .só bors.majd 2 evő kanál mustárt tettem bele.és a szőlőt .Mikor már kész volt olyan 1.5 dl tejszínt kevertem el 1 kanál liszttel.és be habartam vele .
vizet csak akkor kell alá tenni ha nagyon el főné.én csak nagyon keveset tettem alá azt is majdnem a végén a hús elég lét enged.

A tésztát kifőztem és 2 kanál olvasztott vajon átforgattam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails