2012. november 25., vasárnap

Kókuszos fahéjas csiga és diós koszorú

Ma egy tésztából kétféle készült. A dióst nem mindenki szereti.én viszont már az ettem volna nagyon.Igy lett kókuszos is.Az mindenki kedvence.
Na de nem volt elég fahéj itthon talán egy jó kávés kanálnyi .Meg a kókusz is kevés volt.
De volt viszont tejföl.Igy azzal kevertem össze.és nagyon jó lett.

70 dkg liszt
3.5 dl tej
0.5 dl étolaj
4 evőkanál cukor
5 dkg élesztő
1 tojás
1 kávéskanál só

Az olajon kivül mindent a gépbe tettem .Lehet kér még tejet vagy lisztet.Mikor szépen össze állt akkor tettem bele az olajat.
Duplájára kelt.Majd ketté vettem.Az egyik feléből lett a diós.


A tésztát ki sodortam.és megkentem a diós töltelékkel.feltekertem.majd hosszában ketté vágtam.és össze fontam.betettem a formába és duplájára kelesztettem.
a töltelékhez a darált diót össze kevertem tejjel cukorral.

A másik felét is kisodortam .azt is megkentem a fahéjas kókuszos tejföllel .feltekertem és 12 darabra vágtam.Muffin formába tettem .és hagytam kelni.
fahéj.kókusz.tejföl.cukor.vaniliacukor.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails