2012. március 7., szerda

Tőke halas farfalle


Szerettem a hal filéket.mert nem kell félni a szálkától.A kislányom még igy is minden falatot átnéz.
Nehéz neki főzni .Mostanában elkezdett válogatni.Hát a "vénségére " lett ilyen.kicsinek nem volt.
Ezt se kóstolta meg.mert volt benne bor.Azt hiszem rá kattantam a piás kajákra.nagyon finomak.

80 dkg tőke hal filé
1dl fehér bor
1dl tejszín.3 szál új hagyma

mustár
tészta
vaj

A halat vékonyan be kentem a mustárral.Vajon kicsit meg sütöttem.inkább csak egy kis szint adtam neki.Ki vettem félre tettem .A vissza maradt vajat fel öntöttem borral.tejszínnel .a karikára vágott hagymát is bele tettem és .sóztam.Kicsit forraltam.A halat darabokra törtem és bele tettem a tejszínes keverékbe.Pár percet rotyogtattam.
Tésztát sós vízben.roppanósra főztem.

3 megjegyzés:

Kati írta...

Tetszik az ötlet:)

tücsi írta...

Szeretjük a halfiléket, változatosan lehet készíteni. Bár tésztával még nem volt szerencsém enni.Látványra jól néz ki.:)

egy pici írta...

Nagyon jó lett! Először rizzsel akartam .de nagyon jó volt tésztával.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails