2011. szeptember 12., hétfő

Csirke leves raviolival


Olyan hús leves félét csináltam .csak még került bele gomba is.:
Én nagyon szeretem.A gomba az ami megosztja a családot.
Az egyik fele szereti a másik nem .ők ilyenkor esznek mást:)

De most ebből a levesből mindenki evett.Tényleg finom lett.

Kb 1 kg csirke szárnyból csináltam.Feltettem főni mikor le szedtem a habját akkor tettem bele
3 szál sárgarépát.1 szál zöldséget.3 nagyobb gombát.1 fej vöröshagymát.és pár rózsa karfiolt.pár szem egész bors

A zöldságeket és a gombát kisebb darabokra vágtam.a hagymát egyben tettem bele.
sóztam.kapott még egy kis vegetát .de abból tényleg csak keveset én nem vagyok érte oda.

Puhára főztem mindent.A csirke húsnak nem kelet sok főzés.
Mikor minden puha lett akkor tettem bele raviolét.Azt készen vettem .azt hiszem sonkás volt.
Nagyon finom lett vele.elég laktató leves lett.

1 megjegyzés:

margit2 írta...

Jó tartalmas, finom levesed lehetett, az látszik rajta! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails