2011. július 24., vasárnap

Túrós habos torta


Ez az a fajta süti amiből elég egy szelet is.Annyira eltelít.
A receptet a blikk nők konyhájában találtam .rendszeresen meg szoktam venni és próbálom is a reciket.Hát nem valami sikerrel.Mindig valamit kell változtatni .hogy jó legyen .Itt mondjuk a sütési időket.Ha azt be tartottam volna szépen széné éget volna a torta.

Akkor ahogy én csináltam .

20 dkg lisztet,5 dkg porcukorral.10 dkg vajjal.és 2 tojássárgával és egy pici sütő porral össze gyúrtam .20 percre betettem a hütőbe.
Majd egy torta formába nyomkodtam .úgy .hogy legyen pereme is.
majd 10 percre betettem a sütőbe .olyan 200 fokon.

50 dkg túrót 3 tojást 1 cs vanila cukrot.10 dkg porcukorral ki kevertem .
Rá tettem a felét a tésztára .majd tettem rá félbe vágott őszibarackot .majd a krém másik felét.
Olyan 160 fokon sütöttem .ez a gáz sütönél ahol nincs ilyen mérő az a közepes és a takarék között van."azt hiszem".Na én arra állitottam .
És olyan 20 perc után jó megnézni ,hogy jó e már.ha igen akkor a 2 tojás fehérjét 10 dkg cukorral habosra verjük.és tá teszük a sült túróra..majd a habot aranybarnára sütjük ez kb 5-10 perc.
Szeletelés előtt hagyjuk teljesen kihűlni.

1 megjegyzés:

margit2 írta...

Átjöttem Hozzád, hátha van recepted is erről a finomságról!... Olvasom, hogy még őszibarack is van benne! Hú de imádnám most!!!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails