2011. július 12., kedd

Rakott karfiol


Nagyon szeretjük.Jobban mondva én szeretem .A család többi része csak eszi:)
Most tettem bele sárgarépát is.

Azt hiszem ezentúl igy fogom csinálni.

1' fej karfiol,2 sárgarépa.50 dkg darált hús.2 cs gyors rizs.só.bors.tejföl.

A karfilot és a karikára vágott sárgarépát sós vízben megfőztem.
A húst 2 kanál olajon megpároltam .
Rizst sós vízben megfőztem ,ahogy a zacsin írják.Majd össze kevertem a hússal.
tettem bele őrölt borst.és tejfölt is .Annyit ,hogy azért még" kenhető "legyen.

Tepsibe raktam a karfiol és a répa felét.rá a húsos rizst meg kentem egy kis tejföllel.Majd rá a karfiol másik felét.Arra tejfölt tettem.

Előmelegített sütőben sütőtem mig egy kicsit piros lett.

Tálalásnál adtam hozzá tejfölt.én úgy szeretem.

2 megjegyzés:

egycsipet írta...

Mi családilag szeretjük. :)))
Guszta lett, a répa nekem új, de legközelebb bevetem. :)

Ditta tortái írta...

Minálunk is mindenki szereti,nagyon guszta!:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails