2011. július 27., szerda

Mazsolás kalács



Nagyon akartam már keltest enni és mazsolást.

De a fiam erősen ellenzi a mazsolát.de ő most nyaral.A lányom meg megeszi..

Na hát akkor este gondoltam megcsinálom a kalácsot,de nem volt itthon annyi tej.Gondoltam már nem adom fel.......
Tettem bele vizet.Még soha nem csináltam igy keltest.
De nagyon finom lett.

A mazsolát beáztattam.egy kis rum aromás vizbe.

2 dl tej
1.5 dl víz
65 dkg liszt
3 dkg élesztő
1 tojás
1 tojássárga
2 kávés kanál só
2 cs vaniliáés cukor
2 evőkanál cukor
0.5 dl étolaj
10 dkg mazsola.


A kenyér sütőbe pakoltam .az olajat és a mazsolát akkor adtam hozzá mikor majdnem összeállt.
Mikor megkelt.meg fontam Egy picit még kelt és ment a sütőbe.
Ja és lekentem a tetejét felvert tojással.
kb 30-35 percet sült teljes lángon .mert elfelejtettem le venni.
Az az igazság lehet többet is volt bent .mert őt is elfelejtettem nem csak a gázt lejebb venni.

2 megjegyzés:

egycsipet írta...

Jól néz ki nagyon, szép a tésztája a kalácsnak, olyan igazi harapnivaló, amit még melegen meg kell kóstolni! :))

Okki írta...

Nézz be hozzám, van egy meglepetésem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails