2011. június 9., csütörtök

Fahéjas kakaós kalács


Majdnem olyan mint a kakaós kalácsom .csak itt tettem bele fahéjat is.
Hát mit mondjak nem sokáig volt meg.

70 dkg liszt
5dkg élesztő
3 dl tej
1 tojás
2 evő kanál cukor
1 cs vanilia cukor
2 evő kanál olvasztott vaj.
1 kávés kanál fahéj
kakaó por
1 kávés kanál só

A vaj és a kakaópor kivételével mindent a gépbe pakoltam .Mikor már szépen összeállt akkor tettem bele az olvasztott vajat.
A dagasztás végén elvettem a tésztából egy darabot és bele kevertem a kakaóport.kb1 evő
kanálnyit.ha nehéz belekeverni akkor lehet hozzá adni egy pici tejet.
Duplájára kelesztettem .
Majd mind kettő tésztát két felé vettem .
Kisodortam a fehéret rátettem a kakaóst és feltekertem .ugyan így a másikat is.Majd a kettőt össze fontam .Megint kelesztés.Majd meg kentem felvert tojással és ment a sütőbe.
Itt most nem melegítettem be előre a sütőt.

1 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

El is hiszem,hogy gyorsan elfogyott:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails