2011. május 20., péntek

Lila torta ,kálával


Egy ismerősömnek készült.Csak az ízt választották .
nagyon meg kínlódtam a borítással.Unideccelvan .de amint rá tettem már jöt is le.én igy még nem jártam .Ami fent maradt a tortán azt levettem .Kénytelen voltam színezni .mert már fehéren nem rakhattam rá.
Azt hiszem még meleg van maradok a fondantnál azzal még nem jártam igy.
A virágok fondanttal vannak készítve..

Kakaós piskóta.kókuszos krémmel.

Krém: 6 dl tej, 2 cs vanila puding ,4 evőkanál cukor Ezt össze főzni.
Mikor ki hűlt bele tettem 10 dkg kókuszt.1 kávés kanál vanilia eszenciát.10 dkg margarint.
2-3 evő kanál porcukrot.

2 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Szegény akkor jó meg kínlódtál vele,de végeredmény nagyon szép lett,na és fonom lehet nagyon!:-)

egy pici írta...

Ditta köszönöm szépen ! Hát megkínlódtam :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails