2011. március 31., csütörtök

Fűszeres szalonnás buci


Kettő kis bucit csináltam .A kisebbik gyerköc nem igazán rajong az ilyen kenyerekért.de meg eszi csak mindig morog valamit.A csajszim azért vevő rá.
Mikor mondtam ,hogy lesz miből szendvicset csinálni nekem .ki kérte magának.
Az egyik bucit le stoppolta.


Szerintem nagyon finom .Szeretem a rozmaringot, az illatát is.
Mikor sültek a bucik nagyon jó illat volt a konyhában .

2 dl víz
2 kávés kanál só
1 pici cukor
1 evő kanál oliva olaj
30 dkg liszt
10 dkg rétes liszt
2,5 dkg élesztő
1 kisebb rozmaring ág jó össze csipkedtem
2 csipet örölt oreganó vagy friss ág egy kisebb.
kb 5 dkg szalonna nagyon apróra kockázva. én most szeletelt bacont tettem bele hármat
mert csak az volt itthon .

Mindent a gépbe tettem .

Hagytam egy kicsit kelni.majd formáztam 2 bucit ,be vágtam e tetejüket majd duplájára kelesztettem őket.
Elő melegítette sütőben tettem.kb 30-35 percet sültek.

Jénaiban sütöttem őket .sütés előtt meg locsoltam a tetejüket vízzel és úgy tettem rá a jénai tetőt.

1 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Andi ,nagyon fincsi lehet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails