2011. január 4., kedd

Tejszínes csoki torta


Az utolsó bűnözés a fogyó kúra előtt.A tejszín meg volt bontva és gondoltam el kellene használni.
Hátha már sütök akkor tortát.
Nagyon finom lett.Külsöleg most nem nagyon díszitettem .hiszen saját részre lett .más részt nem sokáig nézegettük .

Piskótának Kiskukta tésztáját használtam .3 tojásból csináltam 26-os formában.Eszméletlenül jó lett.szépen feljött.és nagyon finom.azt hiszem én meg találtam a tökéletes tésztát.

Krém:

6 dl tejben meg főztem 2 csoki pudingot.7 evőkanál cukorral.
Meggle habtejszínem volt otthon a növényi.4 dl habbá vertem .össze kevertem a kihűlt pudinggal. Sokkal jobb vele dogozni ,mit a hulalával és finomabb is.
Tettem bele rumaromát.

A piskótát ketté vágtam meg kentem a krémmel .majd raktam rá babapiskótát .amit rumos kávés tejben áztattam.Aztán megint krémet tettem és a piskóta tésztát.
A tetejét meg kentem kémmel és babapiskótával díszitettem.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails