2010. december 15., szerda

Aranygaluska


A kisfiam nagy kedvence.Ő kérte ,hogy ma az legyen.
Be is vágott belőle 2 nagy tányérral.
Akármennyi pudingot csinálok hozzá az mindig kevés.Most se lett elég.

50 dkg liszt
2.5 dl tej
1 tojás
2 tojássárga
3 evő kanál cukor
1 kávés kanál só
2 dkg élesztő
5 dkg olvasztott vaj

mindent a kenyér sütőbe pakoltam kivéve a vajat. azt akkor raktam hozzá mikor a tészta össze állt.
Duplájára kelesztettem .Majd pogácsa szaggatóval ki szaggattam .
Olvasztott vajba forgattam és sütőpapirral bélelt tepsibe raktam.Meg szórtam cukros dióval.
Megint kelesztettem .
Elő melegített sütőbe tettem.kb 30 perc.

7 dl tejben megfőztem 1 cs vanilia pudingot 4 ek cukorral.

2 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Tudja a kisfiad,hogy mi a finom:)

egy pici írta...

De tudja ám:):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails