2010. november 5., péntek

Mézes-mustáros pulyka mell


Nem csak pulyka mellből lehet csinálni,de én most ezt kaptam .jobban mondva ez volt akcióban.
csináltam már csirkéből és disznó húsból is.
Most 1 kg húst vettem és mind elfogyott vacsira mást kellett kitalálnom.

1 kg hús
2 evő kanál méz
3 evő kanál mustár
4 dl tejszín
só,bors,petrezselyem zöld

A hús alá piritottam egy kis hagymát.rátettem a csikókra vágott húst.Egy kicsit sütöttem .pároltam .mikor engedett levet akkor hozzá öntöttem a tejszínes keveréket.Puhára főztem a húst .nem kell neki sok idő.
Rizst csináltam mellé.

Én szerintem finomabb.mint a bolti szósz.Abban sok minden van amiről azt se tudjuk mifene.
Én a mézt is termelőtől veszem.aki a szomszédom.Lassan megint esedékes egy üveg,jön a mézes kalács készítés.
De ebben a hidegben nagyon sok teát iszunk és abba is szeretjük.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails