2010. november 13., szombat

Fehér rózsás torta


Szüleim házassági évfordulójára készült.Ők nem tudtak róla.Vagyis abban voltak,hogy rendelték a tortát és majd délután jönnek érte.
Anyu kicsit be is sértődött .hogy másnak igen de nekik nem !!.
Amikor oda álltam eléjük .hogy megjöttek a tortáért és oda adtam nekik.hát.......volt egy kis könny.

Az alsó torta sima piskóta tejberizs krémmel.a felső csokis.


tejberizs: 0,5 l tejben megfőztem 10 dkg rizst.2 evő kanál cukorral.
3 dl tejben 1 cs vanilia pudingot főztem.majd a kettőt össze kevertem.
2 dl tejszínt habbá vertem és a ki hűlt krémhez adtam.tettem még bele vanila cukrot .
Lehet még bele tenni cukrot de szerintem elég édes volt.

9 megjegyzés:

margit2 írta...

Ez igazán csodaszép lett, és olyan megható, hogy titkoltan készítetted!
Itt is sok boldog évfordulót kívánok még Nekik! :-)

Judit írta...

Szia! A tejberizs krémnél az 0,5 dl tej, vagy 0,5 liter a legelején? :-)

egy pici írta...

Margit Köszönöm szépen!

fahej-cafe ! 0,5 l akart lenni máris javítom köszi.)

Ditta tortái írta...

Nagyon gyönyörű lett!

Judit írta...

Gyönyörű torta!!!

Gál Edith írta...

GYÖNYÖRŰ!!! Még sok boldog évet szüleidnek!

Kricky írta...

Igazán nagyon szép torta lett!!! grtaulálok a sok hoszsú évhez és még minimum dupla ennyit kívánok!!

Anyatigris írta...

Ez valami meseszép lett!:)

egy pici írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails