2010. augusztus 27., péntek

Rakott palacsinta


A palacsintát szerintem mindenki szereti,nálunk legalább minden második héten van.
most ilyen rakott változatban csináltam,persze azért volt pár darab sima is .Kakaós mert az a nyerő.

Palacsinta tészta,hát szerintem mindeninek van ki próbált recije.
én mindig 2 tojásból készítem.a liszt csak úgy szemmértékre.szoktam.van aki csak tejjel és van aki szóda vízzel .Én mind kettővel.meg teszek még három csipet sót.
Cukrot nem szoktam.az van a töltelékben.

kisütöttem a palacsintákat,majd rétegezve raktam egy torta formába.
egy sor túró.a másik sor kakaó por.a harmadik sor lekvár,majd elölről amig el nem fogy.
A tetejét megkentem lekvárral és egy kicsit rásütöttem .
4 tojás fehérjét 10 dkg cukorral habosra vertem rá kentem a palacsintára.és kb 10 percet sütöttem.Nekem egy kicsit megkapta a habot.de így volt nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails