2010. június 16., szerda

Tortilla


Életemben még nem ettem tortillát.De már nagyon kiváncsi voltam rá.Most kaptam nálunk az üzletben kukorica lisztet ami lepényekhez .sütikhez való,hát gondoltam meg próbálom.
Tészta:
20 dkg kukorica liszt
30 dkg sima liszt
2.5 dl langyos víz
2kávés kanál só
összegyúrjuk,én 12 darabra osztottam./le is lehet belőle fagyasztani/vékonyra sodortam.olaj nélkül egy teflon serpenyőben sütöttem ki .kb 1 perc egy oldal.
töltelék:
50 dkg darált hús
1 fej vöröshagyma
1doboz konzerv bab
1 doboz kukorica
2 evő kanál sütitett paradicsom
2db fehér paprika/csak az volt otthon/
1db nagy paradicsom
pici örölt bors

olaj
Még maradt a tekercsekből és a töltelékből is.Nagyon laktató én legalább is egy darab után úgy éreztem nem fér több.
tortillákat lefagyasztom ,legközelebb csak elő kell venni.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails