2010. június 15., kedd

Barbie torta



Kis unoka húgom két éves lett .Barbie tortát szertett volna és én mint egy jó nagy néni szépen meg csináltam.Készítettem egy scharlotte formát de nem volt elég magas.a baba lábát nem lehet kiszedni.Találtunk még itthon pár babát de egyik se adta meg magát.De bezzeg ma meg találtuk a fél barbit.
Hogy jó legyen a magasság csináltam egy 4 tojásos piskótát.A scharlotte formát piskóta tekercsel csináltam a közepében túró krém van .
túró.tejszín.vanilin cukor egy nagy tejföl.a piskótákat eper lekvárral kentem meg
fondantal vontam be a tortát.



3 megjegyzés:

Kati írta...

Hű, micsoda fondantos torták díszelegnek itt!!! :-)

Hozzád (is) fogok járni gyönyörködni (az én sikertelen próbálkozásaim után). :-)

egy pici írta...

Szia! Gyere csak, én meg hozzád járok,olyan gyönyörűeket csinálsz.

tücsi írta...

Ehhez a gyönyörü Barbie tortához gratulálok!!!!!!! Nem is lehet válogatni a gyönyörü tortáid között:):):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails