2010. május 27., csütörtök

Paradicsomos quiche



Nagyon finom a quiche bármilyen formában jöhet.Most paradicsomost csináltam mozzarellával és házi krém sajttal.Wise Ladynél találtam.Nagyon jó sütibe is.Két doboz tejfölt csepegtettem le.(holnap süti lesz)A gyógyszertárban vettem gézt azt tettem a szűrőre.Egy napot kint csepegett ,utána ment a hűtőbe 2 napot,
Vissza a quichére.Tésztája:
25dkg liszt
12dkg margarin
1tojássárga
pici sütőpor
1-2evőkanál tejföl
Minden hozzávaló hideg legyen,össze állítani be a hűtőbe fél órát.Én ugy nyomkodtam bele a formába,nem sodortam,csináltam egy vak sütést,hogy a tészta ne púposodjon fel ,de el is hagyható.
:
Rá való:paradicsom.mozzarella,2dl tejszín,3 tojás,só,tettem egy pici őrölt borst .Rá daraboltam a krémsajtot.ment a sütőbe.Amíg a tű próbán jó lesz.Ez kb nekem fél óra volt.
paradicsom,mozzarella.
házi krém sajt

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails