2010. május 20., csütörtök

Édes savanyú


Pár napja hirtelen ötlettől vettem egy üveg édes savanyú mártást. Gyerköcök nem voltak hajlandók meg kóstolni,így a hűtőben várta a sorsát.(mert meg bontottam),ma estig.Csirke májat akartak vacsizni.Hát én szépen össze kevertem a májat és a mártást,isteni finom lett.Szó nélkül falták be,még repetáztak is,persze nem mondtam mi van benne:D
0.5 kg máj,bazsalikom,oregano,pirospaprika.őrölt bors,egy üveg édes savanyú mártás.vörös hagyma.
Nem írom miből mennyi ,mindenkinek az ízlése szerint.
A hagymát meg dinszteltem egy kis olajon rá a májat,fűszereket,a mártást.mikor kész volt akkor sóztam,rizst csináltam hozzá.

2 megjegyzés:

Garffyka írta...

Ha gondolod, édes-savanyú mártást készíthetsz otthon is, nagyon egyszerű; nézd meg nálam vagy Max konyhájában, én is tőle tanultam :)

egy pici írta...

Meg néztem ,nagyon jó néz ki,azt hiszem ki fogom próbálni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails